niedziela, 14 marca 2010

Zawieszenie

Jak widać, nie traktuję mojego bloga jak ogólnodostępnego pamiętnika.
Nie zamieszczam tu bardzo prywatnych wiadomości.
Nie opisuję swojego życia i nie ujawniam uczuć i emocji.
Tym razem robię wyjątek.
Nie chciałabym, żeby ktoś pomyślał, że blog został porzucony i zapomniany.
Przez pewien czas nie powstanie zapewne żadna praca z decu, scrapów czy nawet biżu. Nie będzie zapewne wpisów i komentarzy.
Moja mama miała udar i to jej teraz muszę poświęcić każdą myśl i każdą chwilę.
Gdy sytuacja ulegnie poprawie - z pewnością pojawią się nowe prace i nowe wpisy.
Mam nadzieję, że znajdą się chętni, by odwiedzić wtedy moje Brzozowe Zacisze.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.
Aga

4 komentarze:

  1. Aga Brzoza ... życzę mamie powrotu do pełni zdrowia a Tobie dużo sił. Musisz teraz być z mamą i ją wspierać.
    Jak wrócisz to będę wiedziała.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekamy cierpliwie, nie bój nic.
    Z Mamą będzie wszystko OK. Mówiłam Ci w sobotę :) Trzym się!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycze mamie szybkiego powrotu do zdrowia a Tobie sily i swiatla, myslami bede z Toba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello!


    I wish you a happy Easter and very sweet.
    Kiss
    cris

    OdpowiedzUsuń